jari sentiase menari nari di atas keyboard tatkala aty gembira and sedih

Monday 19 September 2011

jgn bg aku harapan lg

hurm,aku xphm.dlu mse aku da tnjuk an yg aku mint at ko asl ko xhrgai kau?ko msg,col,aku da lyn sebaik mungkin.tp ko xpnh nk hrgaikn?ko xnmpk smue 2 an?k,fine!!!so pew cer skrg?plz lar wei//aku taw ko da ad awekz.ko dating dpn2 mte aku taw x?skit mte,skit aty aku,ad ko taw?ko pnh kew rse cm ner rse skit bile d kcewaan?ko mngedikz ngn pompuan 2 dpn mte aku..fine,mmg bkn jdoh kite..kumbng bkn sekor an?aku okey jew..so skrg npew ngn ko?aku xnk org ckp aku perampas lar wei..aku da xmint ko cm dlu.aku juz anggap ko cm mber jew..MBER,okeyh?ko jgn nk lbey2,sdar skit wei,ko da ad awekz,hrgai lar dye btol2 k?aku pown pompuan.aku taw cm ner rse bile pkwe aku curng..

biar an aku ngn idop aku keyh? :(

No comments:

Post a Comment