jari sentiase menari nari di atas keyboard tatkala aty gembira and sedih

Sunday 11 September 2011

derma drh :)


 ha..nie aku nk citer sal pengalaman aku derma darah..huhu..time 2 aku pose,lupe ad derma drh..biar lar,aku tkt r nk join,tkut ngn jarum..huhu..mse otw nk g kafe,wawa ngn aten mmg semangt giler nk derma..dye ajk aku skli.aku ckp xnk sbb tkt..huhu..pas2,dyeowg da isi2 borng,aku ase cm nk join jew..aku terigt kt org2 yg xbrnsib baik..aku arap darah aku dpt tlong dyeowg..aku pown brni an diri aku,g isi borg..suke lar si wawa n aten 2..huhu.da siap smue,boley plak si wawa n aten xlepas..brt xckop lar,darah ckop2 tuk bdan sndiri lar..aku da mule gelabah,pew lg,berpeluh sakan 1 badan aku..tkt r,huk3..wawa teman an k.jan aw?

ha,2 dia aku..nmpk xjarum?besar an?mse nurse 2 nk cucuk jarum 2,aku da gelabah,tgn da berpeluh2..nak jew aku lri time 2.huhu..tp aku koatkn smgt gak,nsib ad wawa tman an,,thanx aw wawa..mse nurse 2 nk msuk an jrum 2,aku da pusing kt lain.da tkt nk tgk,pas2 aku dgr akk 2 tnye *dik,skit x? aku pown pelik..pehal plak tnye cm2 an?upenyer dye da siap cucuk jrum 2.huhu..besar,xcye da siap..xlme aku duk si2,darah aku da pnuh,si rin plak pucat muke2 duk sblh aku,dye derma gak..dyan n kwn2 dye ad jew duk tman an..huhu...amai yg syg an kteowg upenyer.huhu,,

lar,da siap kew?hahah..xsdr plak..rse cm nk boat lg jew..alhamdulilah,slmat jgk aku derma drh..arap darah aku 2 dpt tolong spew2..arap sume selamat k...kngn nie mmg yg terbaik..nx time aku nk wat lg.. :)

No comments:

Post a Comment